”Eu nu pot vorbi onest decât la persoana întâi.”


960258_581591121875457_1952497163_n

Astăzi vorbesc despre mine.Astăzi mă confesez unor necunoscuți, da vouă!Am înțeles că viața constă în alegeri și întâmplări pe care uneori nu le putem prevedea – acelea care ne fac să ne simțim extraordinari de fericiți sau extraordinari de triști.

Până în momentul de față alegerile m-au dus pe un anumit drum, până aici.Acum ceva s-a schimbar, s-a întrerupt cursul pe care eu îl consideram normal (și pe care alții îl consideră – luarea licenței în prima sesiune).Brusc m-am trezit în fața unei dileme, în fața unor noi alegeri și-mi dau seama că dacă aleg una dintre ele am timp pentru mine, pentru dezvoltarea mea profesională, pentru a face ceee ce-mi place și ceea ce mi-am dorit.Și până acum am facut ce mi-a plăcut, dar acum am timp să fac ceea ce-mi place mai mult și mai mult.

Azi sunt fericită și împăcată cu mine însămi. 🙂

Lasă un răspuns

