Sinestezie


Rain-Room-770x513

PLOAIA

 

Sunt un drum

pe care își fac cărare

miile de stropi de ploaie.

 

Întâi îmi scaldă ochii,

iar în fața mea văd

chipul tău surâzând.

 

Pe urmă îmi scaldă fața,

și simt buzele tale tatuând-o

cu mii de săruturi.

 

Apoi îmi scaldă trupul,

și simt mâinile tale

ca o pensulă ce pictează

un tablou abstract.

 

Toți acești picuri care cad

se transformă într-o baltă,

balta într-un pârâu,

pârâul într-un râu,

iar râul devine ocean.

Acel ocean imens –

dragostea mea pentru tine.

 

banner210.iunie.2013

foto

 

 

2 gânduri despre &8222;Sinestezie&8221;

Lasă un răspuns

