Întoarcere


1000110_10200277546604511_440859767_n

Îmi doresc să mă întorc…în timp, în spațiu.Îmi doresc să revăd locuri, oameni, peisaje.Îmi doresc asta și de aceea iau întotdeauna cu mine cuvântul ÎNTOARCERE.Îl iau și-l ascund acolo în suflet până când vine vremea să-l folosesc ca pe un bilet care-ți permite să treci granița și să te bucuri de revenire.

Când plec în călătorie, iau cu mine în valiză un singur cuvânt: cuvântul ÎNTOARCERE.

Când te văd plecând, îți strecor pe ascuns în buzunarul mantoului un singur cuvânt: cuvântul ÎNTOARCERE.

– De ce nu poți să trăiești fără mine? Mă întreabă câteodată cuvântul întoarcere.

– Nu știu, îi răspund. Pur și simplu nu pot trăi fără ÎNTOARCERE.

(Matei Vișniec – Cabaretul cuvintelor, Exerciții de muzicalitate pură pentru actorii debutanți)

Și ce dor îmi e de acea revenire!Știu că am să mă întorc odată și odată, pentru că:

Dacă trimiţi dorinţa ta în univers, stelele se aşază şi ţi-o îndeplinesc. – Marius Manole

 

Lasă un răspuns

