Nostalgie de toamnă


images

De fiecare dată când mergeam la bibliotecă erai acolo, căutând cărți sau conversând cu bibliotecara.Erai haios! Și așa am început să te plac.Mai ții minte prima noastră întâlnire? Era într-o iarnă, pe o bancă.Era frig, dar tu m-ai prin de mână și am simțit cum tot corpul mi se inmoaie și sângele îmi îmbujorează obrajii. Așa a început totul.

Când eram la liceu parcă orele nu se mai terminau.Așteptam cu nerăbdare pauzele să ne vedem, să vorbim, să împărțim sanwich-ul, să ascultăm muzică, să râdem.Te iubeam pentru că în prezența ta eram EU, cea veselă, cea mofturoasă.Tu m-ai surprins întotdeauna.Mai ții minte acea zi, când la sfârșitul orelor ai apărut cu un trandafir în mână? Acel gest mic a contat foarte mult pentru mine.Și poeziile dedicate mie…și acum le mai am puse la loc de cinste în bibliotecă.

Îți mai amintești parcul în care ne întâlneam şi în care ne declaram iubirea? Martori ne-au fost copacii seculari care ne acultau tăcuți jurămintele de iubire, visele și temerile noastre.Eram doi adolescenți liberi, liberi să ne iubim, liberi să credem că lumea ne aparține.Eram noi doi și atât!

P.S.: Dragă ”crețule” îți mai amintești? Eram cu capul în nori pe atunci, amândoi.Mă bucur că am rămas în final cei mai buni prieteni.Îți mulțumesc pentru prietenie!

Un gând despre &8222;Nostalgie de toamnă&8221;

Lasă un răspuns

