Elemente.Dans cu focul


Îmi place să mă joc cu focul, întotdeauna mi-a plăcut.Pentru că eu sunt vântul ce bate în mii de părți, vântul rece, vântul cald și-mi place să mă joc cu focul.De fapt, îmi place atunci când tu, focule dansezi pe ritmurile mele, când mai lin, când mai aprig.Îmi place să dansez cu tine. Jucăm când vals, când rock and roll.

burning-red-fire

Ești precum lutul pe care-l modelez precum un sculptor sau un olar care își desăvârșește opera.Tu te transformi în munți roșii sau în mări.Suntem precum yin și yang, eu incolor, tu de un roșu aprins.Eu niciodată nu mă ard cu tine, ci tu te arzi, te mistui după placul meu.

firewhirls

Lasă un răspuns

