Haihui


Astăzi mintea zboară, zboară …

sibiu3_stefan voinea                                             Foto de: Ștefan Voinea

spre SIBIU.Câte lucruri mă leagă de acest oraș, câți ani am respirat aerul de munte…vreo șapte să tot fie.Azi mi-e dor de Sibiu, de Capitala Culturală, de anul 2007.Câteva motive pentru care iubesc Sibiul…

  • Piața Mare e un San Marco al Sibiului, un aeroport al porumbeilor
sibiu2                                                Foto de: Ștefan Voinea

  • e un oraș în care istoria e gravată în fiecare zid, în fiecare cărămidă
541636_345457012241621_1249263315_n                                             Sursă foto: Internet


Imagine0439
  • e o mică Vienă
sibiu1                                              Foto de: Gabriel Gabel

piata_mica_large                                               Sursa foto: sibiu360.ro

  • cafeaua are gustul cel mai bun când o bei cu prietenii și ai parte de o astfel de priveliște
sibiu-deeavan gore                                             Foto de: Deea Van Gore
*Fotografii(sursă/autori): Ștefan Voinea (1+2), Internet, Eu, Gabriel Gabel, sibiu360.ro, Deea Van Gore
2 gânduri despre &8222;Haihui&8221;

    • Nu am scris sub fiecare fotografie sursa, ci la sfârșit am enumerat autorii fotografiilor în ordinea în care apar în acest articol.
      S.Voinea este autorul fotograiei 1 și 2 ( cea cu fata și cu porumbeii)…iar a dumneavoastră este ultima care, de altfel, e și semnată.

Lasă un răspuns

