Un film bun într-o zi de Paște


Aseară am vizionat un film foarte, foarte emoționant.Am făcut mai de mult o recenzie la o carte de a lui Khaled Hosseini.Aseară am văzut un film adaptat după un roman de al său – Vânătorii de zmeie (The Kite Runner).A fost….lacrimogen, emoționant.Nu știu dacă filmul respectă întocmai cartea, căci nu  am citit-o.

Nu am să fac o recenzie a filmului; trebuie  văzut, nu povestit.Filmul vorbește despre prietenie, curaj, credință, suferință.E povestea a doi băieți afgani, Amir și Hassan, prieteni foarte buni (chiar mai mult de atât).E o poveste frumoasă, chiar potrivită de văzut în zilele acestea.

  • Un pasaj dintr-o conversație dintre Amir și Hassan

Amir: Zmeul s-a dus în partea cealaltã.
Hassan: Va veni și pe-aici.
A: – Tu de unde știi?
H: – Știu.
A: – Da, dar de unde?
H: – Te-am mințit eu vreodatã?
A: – De unde sã știu?
H: – Aș prefera sã mãnânc praf.
A: – Chiar ai face asta?
H: – Ce anume?
A: – Sã mãnânci pãmânt dacã ți-aș spune.
H: – Dacã mi-ai cere-o, aș face-o.Dar chiar mi-ai cere sã fac așa ceva?
A: – Ești nebun? Știi bine cã n-aș face așa ceva.
H: – Știu.Mulțumesc, Agha sahib.

  • Ceva frumos din film –  o rugăciune cred un cântec religios (vezi și aici)

The Kite Runner – Trailer

Lasă un răspuns

