Mănuși pentru vise


Dreamcatcher-Tattoo-Designs-28

avem mănuşi pentru vise
Anni-Lorei Mainka

da

am mănuşi de rezervă pentru punctele cardinale
în fiecare sertar
când vom reface Cetatea
suspendată
în nopţile cu lună plină

eu

deszăpezită în strada în care
te-am ascultat cât auzul de seară
o descântare îmbătată de cald

mi-am pus mănuşile

cu grija aceea
pe care o ai faţă de furtună
să nu îţi şteargă polenul de pe aripi

şi-ţi spun cum e:

în lumea celor cu mănuşi de rezervă
sunt bine fără aripi
un gol
rezistent la noapte şi frig

am cumpărat mănuşi să pot pansa lacăte de castel
hai să descântam iar şi iară cântecele aduse de nevoiaşi
în ulcioare de lut
şi ce dacă te dor degetele
deschide un sertar
alte mănuşi alte mănuşi

sertarul de jos
cel lipicios
plin de mănuşi din răşină şi smoală
le pot purta
ei
doar ei
eschimoşii
aşa am citit în cărţile tatii

ei

oamenii frigului pot purta negrul pe braţe
nu se topesc
ei
doar ei vor salva punctele cardinale

 

P.S. pentru că mi-a plăcut mult articolul despre Anni-Lorei Mainka a doamnei Mihaela

Lasă un răspuns

