întâmplări din viața de zi cu zi


cuvântul…un cuțit cu două tăișuri.

atâtea DE CE-uri…atâtea explicații de dat…m-am săturat.

cum pot unii să-ți strice ziua.așa…paf, fără replică.

în fața celor care vorbesc mult nu prea am replică.îi ignor sau mă enervez foarte tare pe ei și atunci îmi dau drumul la gură – și dialogul (dacă se poate numi așa) devine o salată de cuvinte.cum știu ei ce e mai bine pentru tine. ei, experții.cred că e mai bine să-i ignor.sincer nu merită atenția mea și în plus o stare negativă face rău la sănătate, la inimă, vorba bătrânilor.

cineva spunea că nu e bine să iei decizii când ești foarte fericit, foarte nervos sau foarte trist.

 

 

2 gânduri despre &8222;întâmplări din viața de zi cu zi&8221;

    • Cred că tu decizi pentru tine.Da, poți lua în considerare părerile altora, însă decizia o iei tu.
      De obicei nu-mi place să postez aticole atât de haotice, însă uneori scrisul te eliberează și te calmează.Și sfaturile și părerile celor care îmi citesc blogul mă fac să am în vedere și alte aspecte pe care le-am ignorat. 🙂

Lasă un răspuns

