Long time


im_back_5457420_lrgÎncep prin a ura (cam târziu, știu) tuturor celor care cu două zile în urmă și-au serbat ziua onomastică La mulți ani! .

A cam trecut ceva timp de când nu am mai postat un articol pe blog. Am  fost ocupată în ultimul timp și chiar nu am mai reușit să postez niciun articol. Aseară am creeat o nouă pagină cu conferințe TED , pe care sper să le urmăriți cu plăcere și chiar vă îndemn să intrați pe acest site. O să găsiți acolo multe lucruri interesante, actuale și de pus în practică.

După cum ați văzut am o pagină cu recenzii. Nu am mai reușit să citesc multe cărți în ultimul timp. Mai am vreo  200 de pagini din Versetele satanice și nu știu când voi termina această carte, e un pic solicitantă și, cel puțin în cazul meu trebuie să fiu odihnită. Momentan citesc Carnegie, Secretele succesului și Trăiește-ți clipa de Saul Bellow.

În ceea ce privește Versetele satanice am fost curioasă să văd pentru ce l-au condamnat pe Rushdie și așa m-am apucat să citesc cartea. Așa cum Rușinea mi-a luat doi ani până să o termin, cred că o să mai dureze și cu această carte. Cu siguranță o să fie și o recenzie la acestă carte. Mărturisesc că pe cei din jur (familie, prieteni, vecini, cititori neavizați, desigur) i-a cam speriat titlul.

În rest ocupată cu profesia, facultatea și….aștept sărbătorile de Crăciun și implicit vacanța.

V-am urmărit pe unii și v-am citit atât cât mi-a permis puținul timp pe care-l am. V-am găsit pe alții și promit să vă urmăresc.

Spor în toate și rămâne să ne citim. 🙂

Lasă un răspuns

