Managementul timpului


Dacă anul trecut am investit în cărți de beletristică, anul acesta m-am hotărât ca o parte din buget să o aloc cărților de dezvoltare personală.

În ultimul timp am citit și de pe laptop cărți, însă nimic nu se comapră cu o carte tipărită.

Astăzi am luat Musai list a lui Pantiș. După ce o termin o să scriu și o recenzie.

În curând o să urmeze o recenzie la o carte din domeniul vânzărilor.

În ultimul timp blogul meu se transformă dintr-un blog-jurnal, într-un blog profesional. Cum pe latura profesională mă axez în momentul de față o să mai fie articole „formale”.

Lasă un răspuns

