Dincolo de aparente…


Oamenii sunt fundamental complicați.” Cu acest citat începe proiectul meu de mâine. Câteodată stau si mă gândesc…ce privilegiu să lucrez în resurse umane. Nu, nu asa cum e acest domeniu înțeles: administrare de dosare, pontaje, CV-uri, interviuri pe fuga. Eu mă refer cu oamenii. Să îi înțelegi, să îi descoperi, să le descoperi pasiunile…

Nu stiu cum procedează unii…De fapt, stiu că pentru ei acest proces e o formalitate, că o întâlnire fata în fata e o etapă a procesului de selecție, asta dacă nu se rezumă totul la o lungă convorbire telefonică. Si banii…cât mai mulţi, din finalizarea proiectelor.

Tehnologia si fuga asta după bani, lipsa de timp (sau aparenta lipsă) „răcesc” acest proces. Nu mai vedem emoția, înțelegerea, empatia…totul e o fugă.

In profesia aceasta am învățat să nu mă supăr, ci să înțeleg. Am învăţat că pot schimba oameni si ca mă pot schimba pe mine datorită lor. Si continui să învăț.

 

 

Lasă un răspuns

