Licoarea care mă trezește


WP_20160209

Mda, știu că nu-i dimineață, e chiar 11 poate 12. Camera întoarsă pe dos, dezordine. Mă trezește sunetul „extrem de plăcut” al găleților și vocea „mirifică” a doamnelor care fac curat. (Am uitat că ele nu au vacanță.) Mă ridic cu greu din pat și pun de-o cafea. Cu greu mă mișc până jos în curte.

Stau pe bancă și privesc cum se oglindește soarele în licoarea asta neagră…Mai iau o gură de cafea. Parcă acum are gust a cer, a vânt, a pace. Încă nu reușesc să mă trezesc, deși soarele îmi brăzează ochii ca lama unui cuțit. Deși e teoretic iarnă, afară e foarte plăcut, cald și vântul adie ușor. Închid ochii și visez…ultima gură de cafea cu gust amar de zaț.

Zaț negru, umed. Tot întorc cana roată, dealuri, văi de zaț. Așa ar arăta viitorul?  Da, probabil, cu multe lucruri bune, dar și cu rele. Cred că viața nu ar mai fi atât de palpitantă dacă ne-am putea citi viitorul.

 

Un gând despre &8222;Licoarea care mă trezește&8221;

  1. *url:* http://www.libris.ro/jocuri–c9398.html *dim:* 300×600 3 clickuri

    În data de 11 februarie 2016, 12:28, „Adunate și împrăștiate” a scris:

    > Diana posted: ” Mda, știu că nu-i dimineață, e chiar 11 poate 12. Camera > întoarsă pe dos, dezordine. Mă trezește sunetul „extrem de plăcut” al > găleților și vocea „mirifică” a doamnelor care fac curat. (Am uitat că ele > nu au vacanță.) Mă ridic cu greu din pat și pun de-o” >

Lasă un răspuns

