Neața! Servim și noi o cafea împreună?


Stai să-mi iau papuci, să-mi prind coc părul…mhm…aaa…cafeaua…da, hai să bem! (Fără țigară, da? Eventual o bucată de ciocolată.)

2f552ea303d9dd7769acea89c23f40d9

Sursă foto: pinterest.com

Îmi era așa de dor de scris. Am văzut că a trecut o lună de când nu am mai publicat pe blog. Ziceam că îmi era dor de scris, de scris poezie, de scris pe blog, îmi era dor să vă citesc. Na, timpul ăsta care e prea scurt nu îmi permite multe.

Următoarea poezie am scris-o într-o seară de marți, mai exact pe 7 iunie. Se numește Jocul (Necuvinte). Enjoy!

 

Eu știu că tu știi

Știi că te I

Da-ți cam place așa

Jocul de-a…..

Încurcatu`-n priviri.

Tu taci și asculți,

Stai și privești

Mă întreb: Ce gândești?

Nicio grimasă,

Te faci că nu-ți pasă

Dar chiar așa-i oare?

Hoț și șiret

Tu crezi că nu văd

Că privirea-ți aparent plecată,

Sprea alte timpuri, spre altă dată

E totuși prezentă?

Nu poți să mă minți

Eu știu că tu știi.

 

Lasă un răspuns

