Fitessul dă dependență! Nu-l încercați!


7cae612c79685da92f0abc6975ef58bb.jpg

sursă foto: pinterest.com

Acum ceva timp eram:„Nu, eu ce să caut la sală, să trag de fiare?” Dar când nevoia te împinge tragi și de fiare, și mai și e că devine dependență, în sensul bun al cuvâtului.

De ceva timp, mai mult din nevoie am început să fac fitness. Pentru cei care încă nu ați încercat e plăcut, te întâlnești acolo cu oameni faini (ba chiar am dat și de o fostă profă pe la sala pe care o frecventez. Presupun că s-a întrebat săraca ce caut eu pe acolo.) cu care mai schimbi o vorbă, mai afli o știre, plângeți unul pe umărul celuilalt și acest mers la sală poate da și dependență. Pentru corp mersul la sală devine o rutină și în zilele de pauză chiar simt nevoia de mișcare, din accea care te face să-ți storci tricoul de transpirație după 15 minute.

Și eu, ca și unii dintre voi am avut la început prejudecăți în legătură cu mersul la sală. Pentru cei care doriți să mergeți, vă sfătuiesc să lăsați prejudecățile. Încercați, o să merite! Și poate sala (sau vă găsiți voi) vă oferă și antrenor personal. Asta îi ajută pe cei care sunt la început. Și dacă dați peste boi și nesimțiți/nesimțite pe acolo, pur și simplu ignorați aceste persoane. Astea chiar nu-și au locul la sală!

Aici aveți un link motivațional:https://www.facebook.com/EveryThingAboutFitness/videos/1221176054568614/. E un interviul cu Aurora LZ (titlul dat de ei e greșit).

Lasă un răspuns

